Sopusointuista muotoilua ja kestävyyttä: Revo.PRIME voittaa Red Dot Design Award -palkinnon ja Saksan muotoilupalkinnon

Kaksi maan arvostetuimmista muotoilupalkinnoista on myönnetty GEZEn uudelle Revo.PRIME-pyöröovelle: Saksan muotoilupalkinto erinomaisen tuotesuunnittelun luokassa rakentaminen ja elementit sekä Red Dot Design Award, myös tuotesuunnittelun luokassa. Molemmat palkinnot myönnetään tunnustuksena merkittävistä muotoilusaavutuksista, ja niitä pidetään laatuleimana korkealaatuisimmille ja muotoilultaan taidokkaimmille tuotteille.

Parempi vedonsuoja ja pienempi energiankulutus

GEZEn liiketoimintaratkaisupäällikölle Thomas Lehnertille ja validointiosaston Anna Zündelille luovutetaan juhlallisesti Red Dot Award -palkinto. © © GEZE GmbH

Tyylikäs pyöröoviratkaisu, jonka katoksen korkeus on vain 75 mm ja profiilit ovat 60 mm kapeat, huolehtii parhaasta mahdollisesta läpinäkyvyydestä. Näin Revo.PRIME tekee vaikutuksen jo rakennuksen sisäänkäynnin kohdalla – ja suojaa samalla vedolta, lialta ja melulta. Lisäksi Revo.PRIME auttaa huomattavasti säästämään energiaa. Pienemmän virrrankulutuksensa ansiosta se kuluttaa peräti 30 prosenttia vähemmän energiaa aikaisempiin malleihin verrattuna.

Huippuluokan mukavuutta ja läpinäkyvyyttä

Uuden kattorakenteen ansiosta Revo.PRIME-ovia voidaan käyttää myös erityisen ahtaissa tiloissa. Niiden ovilehden ja sivupaneelien kapeat profiilit tehostavat visuaalisesti miellyttävää vaikutelmaa ja läpinäkyvyyttä. Harjaton moottori huolehtii erityisen hyvästä kulkumukavuudesta. Voidaan liittää taloautomaatiojärjestelmään. Siten se sopii erittäin hyvin käytettäväksi hotelleissa, ostoskeskuksissa tai toimisto- ja hallintorakennuksissa.

GEZE tuo markkinoille Revo.PRIMEn, uuden design-painotteisen pyöröoviratkaisun

GEZE tuo markkinoille Revo.PRIMEn, uuden design-painotteisen pyöröoviratkaisun © GEZE GmbH

Design-painotteisten arkkitehtien ja rakennuttajien suosikki

Juuri nämä ominaisuudet tekevät Revo.PRIME-mallista design-painotteisten arkkitehtien ja rakennuttajien suosikin – ja toivat sille molemmat suositut Design-palkinnot. Saksan muotoilupalkinnon tuomaristo kehui erityisesti "suurinta mahdollista läpinäkyvyyttä" ja siihen liittyvää "miellyttävää tunnetta oven läpi kulkiessa". Red Dot Design Award -palkinnon tuomaristo korosti erityisesti muotoilun korkeaa laatua.

Tunnetut muotoilupalkinnot, joilla on maailmanlaajuinen näkyvyys

GEZEn kiinteistöneuvoja Florian Bäuerlein palkitaan Revo.PRIME-pyöröovesta Saksan muotoilupalkinnolla erinomaisen tuotesuunnittelun kategoriassa

Red Dot Design Award on yksi maailman suurimmista muotoilukilpailuista. Osanottajat voivat osallistua kilpailuun kolmessa eri kategoriassa tuotteilla, viestintäprojekteilla ja tuotemerkeillä sekä prototyypeillä ja konsepteilla. "Red Dot" -palkinto merkitsee kansainvälisesti hyvää ja laadukasta muotoilua.

Saksan muotoilupalkinto on Saksan muotoiluneuvoston korkein palkinto. Maailmanlaajuinen ja kansainvälisesti merkittävä palkinto on yksi kaikkien alojen arvostetuimmista muotoilupalkinnoista. Jo vuodesta 2012 lähtien on vuosittain valittu tuotesuunnittelun, viestinnän suunnittelun ja arkkitehtuurin alan voittajat.

GEZEn uusi Revo.PRIME on saatavilla heinäkuusta alkaen.