Arkkitehtien suosikki: Innovatiivinen GEZE-ovitekniikka palkittiin jälleen kerran

GEZE sai Architects‘ Darling Award 2023 -äänestyksen palkinnonjaossa ”Automaattiovet” -kategoriassa pronssipalkinnon. Lähes 2 000 arkkitehtia ja suunnittelijaa osallistui liittovaltiotasolla alan suurimpaan multimediakyselyyn ja valitsi 200 valmistajan ja tuotemerkin joukosta oman rakennusalan suosikkinsa.

231123_GEZE_ArchitectsDarling_Bronze.jpg

GEZE sai Architects‘ Darling Award 2023 -äänestyksessä pronssipalkinnon. © GEZE GmbH

GEZE vakuutti kyselyyn osallistuneet arkkitehdit tuotteidensa korkean laadun lisäksi ennen kaikkea myös turvallisuudella ja hintalaatusuhteellaan. Marco Zaoral, GEZEN sisäisen rakennusprojektien konsulttitiimin johtaja, sanoo: ”Olemme erittäin iloisia saadessamme jälleen kerran tämän palkinnon. Kyselyn tulokset korostavat vahvuuksiamme ja potentiaaliamme, ja osoittavat taas kerran, että me olemme rakennusalan tärkeimmille päättäjille luottamuksenarvoinen kumppani.”

Marco Zaoral, GEZE Team Lead Internal Building Project Consulting

myGEZE Control: älykäs kiinteistötekniikan verkostoratkaisu

myGEZE Control -peruslaite

myGEZE Control -liitäntäalustan avulla ovi-, ikkuna- ja turvajärjestelmiä voidaan ohjata keskitetysti. © GEZE GmbH

Leonbergistä kotoisin oleva perinteikäs yritys kuuluu ovi-, ikkuna- ja turvatekniikkatuotteiden johtaviin tarjoajiin ja se on jo useampaan kertaan palkittu innovatiivisista järjestelmäratkaisuistaan. Pioneerihenki ja tuotteiden jatkuva kehittäminen on tyypillistä myös yrityksen uusimmille innovaatioille. Niihin kuuluu myös verkostoratkaisu myGEZE Control – innovatiivinen taloautomaatiojärjestelmä, joka verkottaa ovet, ikkunat ja turvajärjestelmät älykkäästi ja huolehtii siten lisätystä turvallisuudesta, energiatehokkuudesta ja mukavuudesta. Samoin kuin esimerkiksi yksi automaattiovialan uusimmista kehitysratkaisuista: automaattinen pyöröovi Revo.PRIME, joka vakuuttaa erityisen matalalla katoksellaan ja energiatehokkaalla ovikoneistollaan.

Rakennusteollisuuden ”Best Performer”

Heinze GmbH on jo vuodesta 2011 lähtien palkinnut rakennusteollisuuden suosituimmat ratkaisut Brand Award -palkinnolla. Tämänvuotisessa kilpailussa jaettiin Brand Awards -palkinnot 23 tuotekategoriassa ja Jury Awards -palkinnot 14 kategoriassa. Alan suosikiksi valitaan se, joka on mainittu useimmiten suosikiksi omalla tuotealueellaan ja arvioitu viidellä eri arviointikriteerillä, kuten laatu, hintalaatusuhde, innovaatio, optiikka/suunnittelu ja turvallisuus.