Ovensulkimemme TS 5000 on saatavilla vakiona nyt myös mustana

Ovensulkimet TS 5000 ja TS 3000 ovat lukuisien käyttökohteidensa ja vaivattoman asennuksensa ansiosta suosituimpia yläovensulkimia ohjauskiskoilla. Suositut ovensulkimemme ovat saatavilla vakiona nyt myös mustana, mikä laajentaa niiden käyttöalueita entisestään.

Musta erikoisväri on yhä enemmän muuttumassa vakioväriksi.

Mustalle värille on ominaista ajattomuus, tyylikkyys ja trendinmukaisuus. Se on myös arkkitehtuurissa erittäin suosittu väri. Se on helppo yhdistää muihin väreihin ja liittää erilaisiin rakennus- ja muotoilutyyleihin. Tarjoamme suositut ovensulkimemme TS 3000 ja TS 5000 vakiona nyt myös tyylikkään mustina (RAL 9005), jotta kokonaisvaltainen suunnittelu voidaan toteuttaa ongelmitta. Näin noudatamme trendiä, jonka myötä mustasta erikoisväristä on tullut ovisuunnittelun vakiovaihtoehto.

Edut arkkitehdeille ja suunnittelijoille

Edut ovat ilmiselviä: Samalla kun arkkitehdit saavat suunnittelulleen vapaammat kädet ja voivat paremmin täyttää asiakkaidensa tarpeet ja odotukset, myös kaupanala hyötyy joustavuuden lisääntymisestä. Muotoilumahdollisuuksien lisääntymisestä, lyhemmistä toimitusajoista ja paremmasta suunniteltavuudesta iloitsevat lopulta kaikki rakentamisen osapuolet.

Mitä muita erityisominaisuuksia ohjainkiskolla varustetulla yläovensulkimella TS 5000 on:

• Käytettävissä ilman saranapuolen muuntoa oikealle ja vasemmalle yksilehtisissä ovissa, joiden ovilehden leveys on enintään 1 400 mm.
  • Oven kiihdytys ennen suljettua asentoa hydraulisella sulkeutumistoiminnolla.
  • Sulkeutumisnopeuden yksiköllinen sovitus
  • Oven voimallista avaamista jarrutetaan integroidulla rajoittimella.
  • Helppo säätöjen tarkastus optisella sulkeutumisvoiman näytöllä

Mitä erityisominaisuuksia ohjainkiskolla varustetulla yläovensulkimella TS 3000 on:

• Soveltuu yksilehtisille, oikealle ja vasemmalle yksitoimisille oville, joiden ovilehden leveys on enintään 1 100 mm.
  • Voidaan käyttää myös palo-/savuovissa
  • Ovilehden asennus ja asennus karmiin saranapuolelta ja saranan vastapuolelta.
  • Portaattomasti ja yksilöllisesti säädettävä sulkeutumisnopeus ja sulkeutumisvoima EN1-4
  • Oven kiihdytys ennen suljettua asentoa hydraulisella sulkeutumistoiminnolla.