GEZElle jo kymmenen kertaa Saksan innovatiivisimpien keskisuurten yritysten Top 100 -palkinto

GEZE on ja pysyy saksalaisten keskisuurten yritysten Top 100 -innovaattorina. Innovatiivisen ovi-, ikkuna- ja turvatekniikan asiantuntija GEZE saa jo kymmenennen kerran Wienin kauppakorkeakoulun yrittäjyys- ja innovaatioinstituutin myöntämän arvostetun TOP 100 Awards -palkinnon.

Palkinto on samalla sekä tunnustus että kannustin

GEZEn työntekijät esittelevät ylpeinä Top 100 Award -palkintoa

GEZEn työntekijät ovat ylpeitä jo kymmenennen kerran GEZElle myönnetystä innovatiivisimpien keskisuurten yritysten Top 100 -palkinnosta.

"Olemme ylpeitä siitä, että kuulumme myös vuonna 2023, yrityksemme 160. juhlapäivänä, keskisuurten yritysten Top 100 -innovaattoreihin", sanoo Marc Alber, GEZEn Chief Officer Product Development & Operations. "Tunnustusmerkki on yksi Saksan arvostetuimmista ja tärkeimmistä keskisuurten yritysten palkinnoista ja osoitus suuresta innovointikyvystämme. Se on upea tunnustus työntekijöillemme, jotka ovat jo 160 vuoden ajan työskennelleet yhteisen visiomme, tulevaisuuden hyvän asumisen kiinteistöjen edistämiseksi." Samalla palkinto on GEZElle myös kannustin työn jatkamiseen.

Asetamme tavoitteemme korkealle, etenkin tuotteidemme laadun, pitkän käyttöiän ja kestävyyden suhteen. Tunnustus "Top 100 -innovaattori" tarkoittaa meille myös sitä, että vastaamme yhä uudelleen tähän haasteeseen ja täytämme asiakkaidemme korkeat odotukset, tai jopa ylittämme ne.

Marc Alber, Chief Officer Product Development & Operations, GEZE

Erinomainen innovointi-ilmapiiri vakuutti palkintotuomarit

GEZE vakuutti vuoden 2023 kilpailutuomariston luotettavan palontorjunnan ja huippumodernin kiinteistöautomaation innovatiivisilla teknologioilla ja ratkaisuilla. Myös Stuttgartin lähistöllä Leonbergissä sijaitsevan keskisuuren yrityksen erinomainen innovointi-ilmapiiri sai hyvät arvostelut. "TOP 100 -palkinnossa on kysymys innovaatiotavoitteen asemasta yrityksessä", kertoo kilpailun tieteellinen johtaja Prof. Dr. Nikolaus Franke. "Ovatko rutiinit ja tottumukset hallitsevia vai pystyykö yritys kyseenalaistamaan totuttuja tapoja, ajattelemaan luovasti ja viemään uudet ideansa menestyksekkäästi markkinoille? Analysoimme näitä kykyjä yli 100 arviointikriteerin perusteella."

Innovatiivisuuden indikaattorina jo yli 30 vuoden ajan

Top 100 Award -palkinto

Top 100 Award -palkinnon myöntää Wienin kauppakorkeakoulun yrittäjyys- ja innovaatioinstituutti.

Jo 30 vuoden ajan on compamedia luovuttanut keskisuurille yrityksille TOP 100 -tunnustusmerkin erityisestä innovointikyvystä ja tavallista paremmasta innovointimenestyksestä. Tieteellisestä johtotyöstä on jo vuodesta 2002 lähtien vastannut Prof. Dr. Nikolaus Franke. Prof. Franke on Wienin kauppakorkeakoulun yrittäjyys- ja innovaatioinstituutin perustaja ja johtaja. 26 tutkimuspalkinnollaan ja yli 200 julkaisullaan hän lukeutuu kansainvälisesti johtaviin innovaatiotutkijoihin. TOP 100 -ohjelman mentorina toimii tiedejournalisti Ranga Yogeshwar. Projektipartnereina toimivat sovellettua tutkimusta edistävä Fraunhofer-yhdistys ja keskisuurten yritysten liitto BVMW. Juhlavuonna kilpailu sai osakseen erityisen suurta huomiota: siihen osallistui 550 keskisuurta yritystä. Ranga Yogeshwar tulee henkilökohtaisesti onnittelemaan GEZEä sen menestyksestä 23. kesäkuuta Augsburgissa pidettävässä palkintojenjakotilaisuudessa.