GEZE Cockpit tarjoaa sairaaloiden oviautomatiikalle ainutlaatuista ohjausjärjestelmää koko kiinteistön elinkaaren ajan.

Sairaaloiden ovista on tulossa entistä monimutkaisempia, kun niiden esteettömälle kululle, kulunvalvontajärjestelmille ja palohälytysjärjestelmille asetetut vaatimukset kasvavat. Ovia käytetään useiden vuosien ajan ja niiden oletetaan olevan keskeytyksettä luotettavia. Nämä vaatimukset voidaan täyttää valvomalla ovien tilaa. Tähän mennessä oviautomatiikkatiedot eivät ole olleet ulkoisten verkkojärjestelmien saatavilla. GEZE Cockpit muuttaa tämän käytännön. GEZE Cockpit mahdollistaa vertaansa vailla olevan oviympäristön ohjauksen. Se on valtava etu sairaaloille, turvallisuus- ja kunnossapitoyrityksille, jotka haluavat varmistaa terveydenhuoltoalan kiinteistöjen ovien laadun koko niiden elinkaaren ajan.

GEZE Cockpit täydentää kiinteistöhallintajärjestelmiä

Itävallan auto-, moottoripyörä- ja retkiklubi / liikkuvuuskeskus

Pääsisäänkäynnissä ja sivusisäänkäynnissä puoliautomaattinen GEZEn pyöröovi TSA 325, TS 5000 ISM © Sigrid Rauchdobler / GEZE GmbH

Cockpit antaa selkeän yleiskuvan kaikkien kiinteistössäsi olevien ovien tilasta. Ovia voidaan hallita myös etäohjauksella. Suomessa on erityisen pitkälle kehittyneet kulunvalvontajärjestelmät ja niitä voidaan korkeatasoisesti valvoa etänä. Kulunvalvontajärjestelmän lisäksi GEZE Cockpit antaa tarkat tiedot oviautomatiikasta. Toimiiko ovi kunnolla? Onko oveen liittyviä virheilmoituksia? Tarvitaanko kunnossapito- tai huoltopalveluja? Kaikkiin näihin kysymyksiin voidaan vastata oviautomatiikan etävalvonnalla.

GEZE Cockpit voidaan integroida tai sitä voidaan käyttää erillisenä järjestelmänä.

GEZE Cockpit -järjestelmää voidaan käyttää joko täysin erillisenä järjestelmänä sairaalassa muiden valvontajärjestelmien rinnalla tai se voidaan implementoida täydentämään olemassa olevaa kulunvalvontajärjestelmää.

Jos BACnet on jo integroitu kiinteistöön, GEZE Cockpit voidaan liittää suurempaan kiinteistön hallintajärjestelmään. . Mahdollisuuksia on monia ja ne on aina räätälöity tiettyyn rakennukseen.

GEZE Cockpit sopii erityisesti sairaalaympäristön eri tilanteisiin

Sairaalassa on paljon ovia. Kaikkien ovien on ehdottomasti toimittava juuri odotetulla tavalla. Kun integroit GEZE Cockpitin oviin,

saat luotettavasti toimivaa etävalvontaa verkon kautta etätoiminnolla 24/7.

Mukautus toimii parhaiten, kun otat GEZEn palvelut käyttöön sairaalaprojektien varhaisessa vaiheessa

GEZE Cockpit on täydellinen yksittäiseen rakennukseen sovitettava järjestelmä, ja käytettävissä on useita älykkäitä kiinteistönhallintamahdollisuuksia. Käyttötyypistä riippuen räätälöity GEZE Cockpit -verkkoratkaisu voi koostua erilaisista huoltopaketeista laitteisto- ja ohjelmistokomponenteista ja niihin liittyvistä palveluista riippuen. Sen vuoksi GEZE Cockpit -ratkaisuja on useampia. GEZE Cockpit tarjoaa useisiin eri tilanteisiin sovitettavia asetuksia. Niitä arvostetaan etenkin sairaala- ja terveydenhuoltoalalla. Esimerkiksi tietyt ovet voidaan paniikkitilanteessa avata ja sulkea paniikkipainikkeella.

Ota GEZE-palvelut käyttöön jo varhaisessa vaiheessa, jotta voit onnistuneesti integroida GEZE Cockpitin sairaalaprojektiisi. GEZE auttaa alliansseja, sairaanhoitopiirejä, arkkitehtejä, suunnittelijoita, rakennusyrityksiä, kiinteistöhallintajärjestelmien integroijia ja lukkoseppiä suunnittelemaan projekteihinsa parhaiten sopivan järjestelmän.

Lue lisää GEZE Cockpit -verkkosivustolta